Onze zaal

U vindt ons op de Lintsesteenweg 1a in 2540 Hove.

In 1994 schonken Emiel en Herman Oliviers de bovenzaal waarin thans Da capo gevestigd is aan het harmonieorkest. Het voormalig dorpscafe" De Eendracht", thans "Hove Centraal" werd aangekocht. Herman Oliviers schonk in 2006 het resterend perceel, thans de parking. Deze schenkingen hebben in zeer belangrijke mate bijgedragen aan de verdere ontwikkeling van onze vereniging."

Na een eerste renovatie volgde in 2013 en 2014 een grondige verbouwing . Een waar huzarenstuk voor een vereniging die koos voor multifunctionaliteit, akoestische kwaliteiten, comfort en uitstraling. In samenwerking met het gemeentebestuur van Hove verbouwden we Da Capo tot een multifunctioneel gebouw met een prachtige concert- of feestzaal met de nodige accommodatie voor tal van andere activiteiten.

Het Harmonieorkest heeft voor haar eigen activiteiten de zaal in gebruik, maar in samenwerking met het gemeentebestuur wordt de zaal en de foyer verhuurd aan derden.

Ze heeft een capaciteit van 200 personen, een professionele toog en dito keuken. De gekleurde halogeenverlichting geeft de zaal een hedendaagse  look. Een mobiel podium, beamer en groot scherm zijn beschikbaar. Het mooie en ruime terras is onweerstaanbaar bij mooi weer. De zaal is toegankelijk voor mindervaliden.

Heeft u interesse, dan vindt u de nodige informatie op de website van de gemeente Hove onder de rubriek verhuur lokalen.